loading...

دانلود موزیک درخواستی

شعر آهنگ های یلدا,دانلود آهنگ های یلدا,دانلود آهنگهای یلدا,متن آهنگهای یلدا,جدید ترین آهنگ های یلدا,دانلود کل آهنگ های یلدا,متن ترانه های یلدا,دانلود فول آلبوم

حسین بازدید : 457 دوشنبه 08 آبان 1396



آهنگ قول مردونه یلدا
ljk Hik' dgnh
 یه صدای مردونه تنمو می لرزونه
دیگه عاشقت میشم این دفعه قول مردونه

یه نگاه بارونی می ریزه رو صورتم
دیگه بسه می دونی که تمومه طاقتم
بگو از من چی می خوای مرد خوب و خواستنی
نمی دونی عمریه توی رویای منی
تویی که تو رویای منی
یه صدای مردونه تنمو می لرزونه
دیگه عاشقت میشم این دفعه قول مردونه
یه صدای مردونه تنمو می لرزونه
دیگه عاشقت میشم این دفعه قول مردونه



یه نگاه بارونی می ریزه رو صورتم
دیگه بسه می دونی که تمومه طاقتم
بگو از من چی می خوای مرد خوب و خواستنی
نمی دونی عمریه توی رویای منی
لذت خواستن تو زبونه ی آتیشه
به خودم وعده میدم بهار ما در پیشه
دیگه باورم شده شب به سپیده می رسه
من و تو مال همیم عشق تو در پیشه
من و تو مال همیم عشق تو در پیشه
یه صدای مردونه تنمو می لرزونه
دیگه عاشقت میشم این دفعه قول مردونه
یه صدای مردونه تنمو می لرزونه
دیگه عاشقت میشم این دفعه قول مردونه

توی فصل بوسه ها شب یلدای توام
واسه بی خوابی دوا سهم دستای توام
من فقط یه مرهمم روی زخم دل تو
غیر از عمرم ندارم هدیه ای قابل تو
غیر از عمرم ندارم هدیه ای قابل تو
یه صدای مردونه تنمو می لرزونه
دیگه عاشقت میشم این دفعه قول مردونه
یه صدای مردونه تنمو می لرزونه
دیگه عاشقت میشم این دفعه قول مردونه


قول مردونه یلدا


منبع
تکست نایس
www.textnice.ir













برچسب ها شعر آهنگ های یلدا دانلود آهنگ های یلدا دانلود آهنگهای یلدا متن آهنگهای یلدا جدید ترین آهنگ های یلدا دانلود کل آهنگ های یلدا متن ترانه های یلدا دانلود فول آلبوم یلدا 1396 دانلود آهنگهای یلدا کیفیت 320 آهنگ های قدیمی یلدا تکست آهنگهای یلدا کد آهنگ پیشواز یلدا دانلود فول آلبوم یلدا کیفیت 320 متن کل آهنگ های یلدا متن آهنگ های یلدا متن تمام آهنگ های یلدا تکست آهنگ های یلدا دانلود تمام آهنگ های یلدا دانلود فول آلبوم یلدا کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو