loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ سعید اسایش به خاطرت میام,    دانلود اهنگ به خاطرت میام این همه راهو مجتبی دربیدی,    به خاطرت میام این همه راهو سعید آسایش,  &nb

حسین بازدید : 2963 پنجشنبه 11 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ سعید اسایش به خاطرت میام
,    دانلود اهنگ به خاطرت میام این همه راهو مجتبی دربیدی
,    به خاطرت میام این همه راهو سعید آسایش
,    دانلود آهنگ به دنبالت میام این همه راهو
,    به خاطرت میام این همه راهو میگیرم تو شبات باز جای ماهو
,    دانلود آهنگ چشمام به دره وای نکنه بپره
,    دانلود اهنگ بی روسری خوشگلتری
,    دانلود آهنگ به خاطرت میام این همه راه رو
,    دانلود اهنگ اینوری میبری اونوری میبری
,   

http://nakaman.net/tag/%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%88-%D9%85%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D9%88-%D8%B4%D8%A8%D8%A7

دانلود آهنگ دیگه شانس با منه از سعید آسایش

متن آهنگ

به خاطرت میام این همه راهو

میگیرم تو شبات باز جای ماهو

به خاطرت میام این همه راهو

میگیرم تو شبات باز جای ماهو

یه وقت نخوای منو تنها بذاری

عزیز من نکن این اشتباهو

اینوری میبری اونوری میبری

دل منو هرجا میبری

خوشگل من عاشقتم

دل منو آسون میبری

بی روسری خوشگل تری

خدا کنه نگیرنت هانی

عشق منی مال منی

بدون من دیگه نری جایی

چشمام به دره وای نکنه بپره

دیگه شانس با منه آره آس خودمه

دلم میخواد یه روز دست توی دستام

بذاری یه شبم لب روی لب هام

دلم میخواد یه روز دست توی دستام

بذاری یه شبم لب روی لبهام

میخونم واسه تو از ته احساس

آخه شدم دیگه من رو تو حساس

این وری میبری اون وری میبری

دل منو هرجا میبری

خوشگل من عاشقتم

دل منو آسون میبری

بی روسری خوشگل تری

خدا کنه نگیرنت هانی

عشق منی مال منی

بدون من دیگه نری جایی

چشمام به دره وای نکنه بپره

دیگه شانس با منه آره واسه خودمه

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ سعید اسایش به خاطرت میام دانلود اهنگ به خاطرت میام این همه راهو مجتبی دربیدی به خاطرت میام این همه راهو سعید آسایش دانلود آهنگ به دنبالت میام این همه راهو به خاطرت میام این همه راهو میگیرم تو شبات باز جای ماهو دانلود آهنگ چشمام به دره وای نکنه بپره دانلود اهنگ بی روسری خوشگلتری دانلود آهنگ به خاطرت میام این همه راه رو دانلود اهنگ اینوری میبری اونوری میبری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو