دانلود آهنگ جدید علیشمس هوس عاشقی

Download New Music Alishmas Havase Asheghi

ترانه . آهنگ : شایان اشراقی | تنظیم : برانوش

علیشمس بنام هوس عاشقی کرده دلم نه نرو حالا که بغض تو گلومه و دلم شده بچه یکم

دانلود آهنگ جدید علیشمس هوس عاشقی

 

متن آهنگ جدید علیشمس هوس عاشقی

چی فکر کردی با خودت گذاشتی تنها منو تو بردی اما نرو
نیاز دارم من بهت هنوز دوست دارم تو رو تو بردی اما نرو

واسم سخته رفتنت با این دلتنگی نرو هنوز دوست دارم تو رو

تو رو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم نه نرو حالا که بغض تو گلومه و دلم شده بچه یکم
تو رو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم نه نرو حالا که بغض تو گلومه و دلم شده بچه یکم

شعر آهنگ جدید علیشمس هوس عاشقی

هستی هنوز تو آسمونه دلم رنگین کمون کیه پیشته شدی جوگیر پهلوش
ها عشقه من که اینقد بدبین نبود نرو میرسی بری به تهش چی پیشه خودت چی فک کردی

نیاز دارم من بهت هنوز دوست دارم تو رو , تو بردی اما نرو

نداره ارزش واسم کل زمین نباشی همیشه باختم تو ببری
بودیم ما دوتامون بغل هم همیشه تک ندیدم جایی من شبیه تو ندیدی جایی تو شبیه من

واسه هر کی هر چی هستم واسه ی تو بودم علی فقط
همیشه من همیشه من بیپا هول بیا

کجا تنهایی میری دلم مونده پیشه تو , تو بردی اما نرو
واسم سخته رفتنت با این دلتنگی نرو هنوز دوست دارم تو رو

تو رو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم نه نرو حالا که بغض تو گلومه و دلم شده بچه یکم
تو رو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم نه نرو حالا که بغض تو گلومه و دلم شده بچه یکم