loading...

دانلود موزیک درخواستی

رویا امشب که ماه روطاقه آسمونه رویا اشک شوق من از دیده روونهرویا دلم میخواد امشب با تو برقصم رویا راضی نشو دلم تنها بمونهتو که مهربون و شیرین زبونی چرا نمیخوای با من برقصیتو که راز عشق منو میدونی چرا

حسین بازدید : 47 شنبه 10 شهریور 1397





رویا امشب که ماه روطاقه آسمونه رویا اشک شوق من از دیده روونه
رویا دلم میخواد امشب با تو برقصم رویا راضی نشو دلم تنها بمونه
تو که مهربون و شیرین زبونی چرا نمیخوای با من برقصی
تو که راز عشق منو میدونی چرا نمیخوای با من برقصی
باز امشب من و تو پا میزاریم تو قصر رویا
باز امشب دل ما پر میزنه تو آسمونها
باز امشب من میخوام تا دم صبح با تو برقصم
باز امشب با تو لبخند میزنم به روی دنیا
دوست دارم من بیشتر از دو چشمم
اینو هر کی ندونه خدا خودش میدونه


بیا که عشقم در گوشه ی قلبم
گرم آشیونه خدا خودش میدون



منبع:
http://forum.persianseven.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو