loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود نوحه ما که یه عمری در این خونه اسیریم (حرم تو) از سید محمد حیدری با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ مداحی و نوحه بسیار زیبا ویژه ماه مبارک محرم همراه با متن آهنگ : سر خاک کف پای حسینم است دلم

حسین بازدید : 31 سه شنبه 04 شهریور 1399

دانلود نوحه ما که یه عمری در این خونه اسیریم (حرم تو) از سید محمد حیدری با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ مداحی و نوحه بسیار زیبا

ویژه ماه مبارک محرم

همراه با متن آهنگ :

سر خاک کف پای حسینم است

دلم هر لجظه دنبال حسین است

به بخت مه چشمم را نبدید

که چشم من به سیمای حسین است

ما که یه عمری در این خونه اسیریم

قسمتمون شده بازم روضه بگیریم

اینقد بگیم حسین حسین تا که بمیریم

اینقد بگیم حسین حسین تا که بمیریم

هر چی که دارم حسین از کرم توست

به لطف خونه وادی محترم توست

هرجا که دلم شکست همونجا حرم توست

هرجا که دلم شکست همونجا حرم توست

شک خدا بازم به ماه ماتم تو رسیدم آقا

شکر خدا نمردمو باز به غم تو رسیدم آقا

شکر خدا بازم به محرم تو رسیدم آقا

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو