loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود مداحی ضربان قلب من از جواد مقدم با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : دانلود نوحه جدید متن آهنگ : ضربان قلب من سیدی یا ثارالله هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله السلام و علیک یا اباع

حسین بازدید : 27 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی ضربان قلب من از جواد مقدم با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : دانلود نوحه جدید

متن آهنگ :

ضربان قلب من سیدی یا ثارالله

هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله

السلام و علیک یا اباعبدالله

سینه زن سینه بزن کرب و بلا نزدیکه

بیا تا پر بزنی عرش خدا نزدیکه

چند قدم دیگه بریم صحن و سرا نزدیکه

سینه زن سینه بزن ببین حرم نزدیکه

حرم حضرت ارباب کرم نزدیکه

کربلا کرب و بلای دلبرم نزدیکه 

حسن یا حسین یا ابالفضل مدد

نوکر خونه تو ساکن میخونه شدم

بی تو خانه به دوش عاشق و ویرونه شدم

باز هم خواب حرم دیدم و دیوونه شدم

شبا حق حق می کنم از خواب بیدار می شم

دوباره خیره به عکس روی دیوار می شم

یه سلام میدم و زائر علمدار می شم

مادرم گفت پسرم دریا دل بزرگ شد

وقتی مجبنونم دید گفت عاقل بزرگ شد

سر سفره نذری ابوفاضل بزرگ شد

حسن یا حسین یا ابالفضل مدد

بیا تا به ساحت خون خدا سلام بدیم

بیا تا به نیت امام رضا سلام بدیم

به نیابت امام مجتبی سلام بدیم

با خودم زیارت اربابو تمرین میکنم

به خودم توی حرم بودنو تلقین میکنم

با زیارت اشک یکساله مو تامین میکنم

کربلا قالوبلا علقمه و قربانگاه

شبیه امام حسن دم بگیریم بسم الله

لا یوم کیومک یا اباعبدالله

یا حسن یا حسین یا ابالفضل مدد

منبع ناکامان


دانلود آهنگ با کیفیت 128








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو