loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ حبس خانگی ساوان Lyrics Music Savan Habse Khanegi ترانه و شعر آهنگ حبس خانگی ساوان مَرو نگو به آخرش رسیدم مَرو که از همه جهان بریدم بمان که تاب بی کسی ندارم ببین به غم نشسته روزگارم

حسین بازدید : 37 جمعه 21 شهریور 1399

متن آهنگ حبس خانگی ساوان

Lyrics Music Savan Habse Khanegi

متن آهنگ حبس خانگی ساوان

ترانه و شعر آهنگ حبس خانگی ساوان

مَرو نگو به آخرش رسیدم
مَرو که از همه جهان بریدم

بمان که تاب بی کسی ندارم
ببین به غم نشسته روزگارم

بی نفس مانده ام تو مرا یاری کنی
کاش کمی جان من آبرو داری کنی

خوب شود زخم من تو اگر کاری کنی
دل مکن دلبرا بی قرارم

بی نفس مانده ام تو مرا یاری کنی
کاش کمی جان من آبرو داری کنی

خوب شود زخم من تو اگر کاری کنی
دل مکن دلبرا بی قرارم

تکست آهنگ حبس خانگی ساوان

تو میروی که در قفس نفس بگیرم
که در سکوتِ حبس خانگی بمیرم

تو میروی که از تو آرزو بماند
به کوله بار رفتنت بگو بماند

بی نفس مانده ام تو مرا یاری کنی
کاش کمی جان من آبرو داری کنی

خوب شود زخم من تو اگر کاری کنی
دل مکن دلبرا بی قرارم

بی نفس مانده ام تو مرا یاری کنی
کاش کمی جان من آبرو داری کنی

خوب شود زخم من تو اگر کاری کنی
دل مکن دلبرا بی قرارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو