loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ ول آهو کمر یکبار دیگر (دل دلبر) از حسین عامری با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : دل دلبر دل دلبر دل دلبر دل دلبر دل دلبر دل دلبر دل دلبر دل دلبر ول آه

حسین بازدید : 19 دوشنبه 24 شهریور 1399

دانلود آهنگ ول آهو کمر یکبار دیگر (دل دلبر) از حسین عامری با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

دل دلبر دل دلبر دل دلبر دل دلبر

دل دلبر دل دلبر دل دلبر دل دلبر

ول آهو کمر یکبار دیگر

غزالای لب شکر یکبار دیگر

غزالای لب شکر یکبار دیگر

بیا تا دست کنیم بر گردنای هم

به قانون آی ابد یکبار دیگر

به قانون آی ابد یکبار دیگر

ول آهو کمر یک بار دیگر

غزالای لب شکر یکبار دیگر

بیا تا دست کنیم بر گردنای هم

به قانون آی ابد یک بار دیگر

دل دلبر دل دلبر میخونم امشبو هر شب

دل دلبر دل دلبر میخونم امشبو هر شب

ببوسم چشای تورو امشبو هر شب

دل دلبر دل دلبر ببوسم چشای تورو

امشبو هر شب دل دلبر دل دلبر

دل دلبر دل دلبر میخونم امشبو هر شب

دل دلبر دل دلبر میخونم امشبو هر شب

هر جا بری هر جا بیای با تو میمونم دل دلبر دل دلبر

قلب من میزنه امشب تو بیا کنار من دل دلبر دل دلبر

بیابونا نمیتونم بمونم

من از هجر وله شیرین زبونم

همه گل های عالم را کنم بوه

ندهد بوی یار آی مهربانم

بیابونا نمیتونم بمونم

من از هجر دله شیرین زبونم

 همه گل های عالم را کنم بوه

ندهد بوی یار آی مهربانم

دل دلبر دل دلبر میخونم امشبو هر شب

دل دلبر دل دلبر میخونم امشبو هر شب

دل دلبر دل دلبر میخونم امشبو هر شب

ببوسم چشای تورو امشبو هر شب

دل دلبر دل دلبر ببوسم چشای تورو

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو