loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ به خودت میای توام الانم دورت پرن موزیک جدید سارن با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدبه خودت میای توام الانم دورت پرن من میبینم میدونم برمیگردی ب

حسین بازدید : 1335 پنجشنبه 27 شهریور 1399

دانلود آهنگ به خودت میای توام الانم دورت پرن

موزیک جدید سارن با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

به خودت میای توام الانم دورت پرن

من میبینم میدونم برمیگردی به خودم

خب منم تنها شدم آسون نبود سرپا شدن

دانلود آهنگ از یادم میره تو رو سارن

آرزوهامون تباه شدن با دو تا دستات خاک شدن

از یادم میره تو رو الانم دیگه برو

اینجا جای من نیست چشات مال من نیست

از اونجا افتادی از چشم

دانلود دموی موزیک با کیفیت اصلی

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو