loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ نگار رضا بهرام نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم  موزیک زیبای نگار از رضا بهرام با کیفیت 128-320 در سایت قرار گرفت Download Music Negar By Reza Bahram برای دانلود آهنگ به ادامه ی مط

حسین بازدید : 20 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ نگار رضا بهرام

نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم 

موزیک زیبای نگار از رضا بهرام با کیفیت 128-320 در سایت قرار گرفت

Download Music Negar By Reza Bahram

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

رخ مستش به خدا دلارو داغون میکنه نگاش چیکارا میکنه

یه قشون پشت سرش جنگ میکنه جون دلم نگاش چی کارا میکنه

نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم

نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم

نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم

نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم

این یار دل نداره همش سر به سرم میذاره

دانلود آهنگ نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم رضا بهرام

با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش چی بر سرم میاره

دلتنگ یارم ولی یار نمیاد سراغم

هر شب به یادشم و یار نمیفته سراغم

با تاب مژگونش دل شده حیرونش منو میکشه دلبر میرم به دیدارش با ناز اطوارش دلو میکنه پرپر

نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم

نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم

این یار دل نداره همش سر به سرم میذاره با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش چی بر سرم میاره 

دلتنگ یارم ولی یار نمیاد سراغم هر شب به یادشمو یار نمیاد سراغم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو