loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ واسه رنگ چشم تو واسه اون موی سیات موزیک زیبا و ناشناس به همراه متن و کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید واسه رنگ چشم تو واسه اون موی سیات واسه دل

حسین بازدید : 133 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ واسه رنگ چشم تو واسه اون موی سیات

موزیک زیبا و ناشناس به همراه متن و کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

واسه رنگ چشم تو واسه اون موی سیات

واسه دل بستن تو واسه مهربونیات

واسه نجوای صدات که لالایی بود برام

واسه دل تپیدنت که امیدی بود برام

دل من دریای خونه کسی دردم نمیدونه

کسی از سکوت چشمام غم عشقو نمیخونه

دل من دریای خونه کسی دردم نمیدونه

کسی از سکوت چشمام غم عشقو نمیخونه

کاشکی میشد که با تو بتونم پر بگیرم

زندگی تازه ای با تو من سر بگیرم

کاشکی میشد که با تو بتونم پر بگیرم

زندگی تازه ای با تو من سر بگیرم

دل من دریای خونه کسی دردم نمیدونه

دانلود آهنگ دل من دریای خونه کسی دردم نمیدونه

کسی از سکوت چشمام غم عشقو نمیخونه

دل من دریای خونه کسی دردم نمیدونه

کسی از سکوت چشمام غم عشقو نمیخونه

همه کوچه های شهر بی تو بن بسته برام

بی تو حتی لحظه ای دنیارو من نمیخوام

بی تو من یه آه سرد بی تو من شعر سکوت

یه اسیر گم شده تو کبیر برهود

دل من دریای خونه کسی دردم نمیدونه

کسی از سکوت چشمام غم عشقو نمیخونه

دل من دریای خونه کسی دردم نمیدونه

کسی از سکوت چشمام غم عشقو نمیخونه

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو