loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ خداحافظ یاره چند ساله ی من از عباس بابایی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : خداحافظ یاره چند ساله ی من خداحافظ یاره چند ساله ی من خداحافظ یاره همیشه ی

حسین بازدید : 9 سه شنبه 01 مهر 1399

دانلود آهنگ خداحافظ یاره چند ساله ی من از عباس بابایی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

خداحافظ یاره چند ساله ی من

خداحافظ یاره چند ساله ی من

خداحافظ یاره همیشه ی من

دمت گرم که منو تنها گذاشتی

دمت گرم که منو تنها گذاشتی

خداحافظ خواب شبانه ی من

خداحافظ خواب شبانه ی من

بعد تو من دیگه دلبر نمیخوام

حالو ببین هر شو مستی رو میخوام

بریز پیک و سلامتی دلبر

نامرده یار دلم رو کرده پر پر

نامرده یار منو ول کرده آخر

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو