loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ بازم رهایی بیمه من ده از حسین رضایی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بازم رهایی بیمه من ده بازم هوایی بیمه من ده بازم رهایی بیمه من ده بازم هوا

حسین بازدید : 39 سه شنبه 01 مهر 1399

دانلود آهنگ بازم رهایی بیمه من ده از حسین رضایی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بازم رهایی بیمه من ده

بازم هوایی بیمه من ده

بازم رهایی بیمه من ده

بازم هوایی بیمه من ده

بازم قرارا پشت قرارا

یاد جوانی کمه من ده

بازم قرارا پشت قرارا

یاد جوانی کمه من ده

بازم قرارا پشت قرارا

بازم عاشقی کمه من ده

هوار هوار کمه من دل بیقرار کمه من

هوار هوار کمه من دل بیقرار کمه من

تیک بال گرم دلبرا با تو فرار کردمه

تیک بال گرم دلبرا با تو فرار کردمه

ای جان ای جان ای جان ای جان

ای جان ای جان ای جان ای جان

ای جان ای جان ای جان ای جان

ای جان ای جان ای جان ای جان

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو