loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ تاب تاب موی تو تاب تاب موی تو از رحمت الله حسن زاده با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : تاب تاب موی تو تاب تاب موی تو تاب تاب موی تو خم خم ابروی تو من

حسین بازدید : 11 شنبه 05 مهر 1399

دانلود آهنگ تاب تاب موی تو تاب تاب موی تو از رحمت الله حسن زاده با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

تاب تاب موی تو تاب تاب موی تو

تاب تاب موی تو خم خم ابروی تو

من که به عشق تو دچارم

درد تو درد منه عشق تو صبر منه

هستی من دارو ندارم

تاب تاب موی تو خم خم ابروی تو

من که به عشق تو دچارم

درد تو درد منه عشق تو صبر منه

هستی من دارو ندارم

تو دریا باش و من قایق

تو معشوقی و من عاشق

به دستای تو قول دادم

شن های روی ساحل

تو دریا باش و من قایق

تو معشوقی و من عاشق

به دستای تو قول دادم

شن های روی ساحل

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو