loading...

دانلود موزیک درخواستی

نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد میدونه که عاشق هستم نامتو داد به دستم گذاشتمش رو سینه نامه رسون ببینه خط عزیز یاره دیر دیر برام نیاره لطف زیاد کردی از من تو یاد کردی نامه برام نوشتی دل منو شاد

حسین بازدید : 35 یکشنبه 13 مهر 1399

نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد

میدونه که عاشق هستم نامتو داد به دستم

گذاشتمش رو سینه نامه رسون ببینه

خط عزیز یاره دیر دیر برام نیاره

لطف زیاد کردی از من تو یاد کردی

نامه برام نوشتی دل منو شاد کردی

دل منو شاد کردی

نامه رسون صدام کرد نگاه به نامه هام کرد

اونی که خط تو روش بود عکس قشنگت توش بود

زودتر به دست من داد باقی رو بردش از یاد

میدونست فقط همینه اونی که میخواستم اینه

لطف زیاد کردی از من تو یاد کردی

نامه برام نوشتی دل منو شاد کردی

نذر و نیاز کردم نامه رو باز کردم

نوشتی تنها موندی میای پیشم بزودی

نوشتی برمیگردی مژده از این قشنگتر

صد دفعه خوندم از سر هنوز ندارم باور

نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد

میدونه که عاشق هستم نامتو داد به دستم

گذاشتمش رو سینه نامه رسون ببینه

خط عزیز یاره دیر دیر برام نیاره

لطف زیاد کردی از من تو یاد کردی

نامه برام نوشتی دل منو شاد کردی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو