loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم از مرتضی جوان با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بریز ساقی که امشب بیقرارم بریز ساقی که امشب

حسین بازدید : 29 یکشنبه 13 مهر 1399

دانلود آهنگ من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم از مرتضی جوان با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بریز ساقی که امشب بیقرارم

بریز ساقی که امشب بیقرارم

هوای گریه داره حال زارم

هوای گریه داره حال زارم

بریز ساقی که امشب مست مستم

بریز ساقی که امشب مست مستم

که امشب توبه ام را من شکستم

که امشب توبه ام را من شکستم

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

بریز ساقی که امشب بیقرارم

بریز ساقی که امشب بیقرارم

هوای گریه داره حال زارم

هوای گریه داره حال زارم

بریز ساقی که امشب مست مستم

بریز ساقی که امشب مست مستم

که امشب توبه ام را من شکستم

که امشب توبه ام را من شکستم

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

بریز ساقی که تنهایم در این شب

بریز ساقی که تنهایم در این شب

کسی را من ندارم جز غمو درد

کسی را من ندارم جز غمو درد

بریز ساقی که تو در من دوایی

بریز ساقی که تو در من دوایی

مستم کن این شبو ساقی کجایی

مستم کن این شبو ساقی کجایی

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو