loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ زیبایتمام سال من بی تو پر از سوز زمستونهصدای خنده رو هیچکس نمی شنوه از این خونهتو رفتی و نگاه من یه دریا درد و غم دارهیکی انگار توی سینم گل یأس داره میکارهبی تو قلب جهنم هم مثل خونه واسم سرده

حسین بازدید : 88 یکشنبه 05 شهریور 1396


متن آهنگ زیبای
تمام سال من بی تو پر از سوز زمستونه
صدای خنده رو هیچکس نمی شنوه از این خونه

تو رفتی و نگاه من یه دریا درد و غم داره

یکی انگار توی سینم گل یأس داره میکاره

بی تو قلب جهنم هم مثل خونه واسم سرده

با اون حالی که تو رفتی نمیشه بازی برگرده

دارم یخ میزنم بی تو، تا فرصت هست آخه برگرد



تو این سرمای تنهایی نمیشه حفظ ظاهر کرد

جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره

بی تو آسون ترین کار ها واسم سخت و نفس گیره

بی تو همصحبت شب هام همین چاردونه دیواره

بی تو این سقف هم سقف نیست، ازش دلتنگی میباره



taranehayeirani.blogfa.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو