دانلود آهنگ محسن یگانه هر چی تو بخوای

Download Music Mohsen Yeganeh Har Chi To Bekhay

آهنگ محسن یگانه بنام هر چی تو بخوای

دیگه بعد از این سمته من بیای هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

ترانه:روزبه بمانی+آهنگساز:محسن یگانه+تنظیم:مهیار رضوان+میکس و مسترینگ:آرش پاکزاد

دانلود آهنگ محسن یگانه هر چی تو بخوای

 

متن آهنگ هر چی تو بخوای از محسن یگانه

تبتو از لحظه های من نگیر این همون داغی که میپرستمت
وقتی که دستاتو میگیرم ببین اختیاره کل دنیا دستمه
من که یه عمره پر از بغضم ببین واسه یه لبخند تو چه میکنم
زندگی دلیله بغضه من نبود تو نمیخندی تو نمیخندی که گریه میکنم

دیگه بعد از این سمته من بیای

Dige baad az in samte man biyay

هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

Har chi to begi har chi to bekhay

ترانه آهنگ هر چی تو بخوای از محسن یگانه

خودتو پایین میاری پای من که تو رو پیدا کنم فقط همین
چیزی جز افتادن از چشمای تو منو از بالا نمیزنه زمین
از خودم خیلی خجالت میکشم وقتی حتی از منم دلت پره
وقتی حالتو عوض نمیکنم بودنه من به چه دردی میخوره

دیگه بعد از این سمته من بیای

Dige baad az in samte man biyay

هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

Har chi to begi har chi to bekhay