loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ لجباز از محسن سیفی تموم زندگیم دائم تو تنهاییم تورو دیدممن از این دنیای کوفتی جز چشات چیزی نفهمیدمتوا بی منطق لجباز با عشقمون چیکار کردیبگو کی بینمون اومد که اینجوری بامن سردیدیگه نیا قلبم

حسین بازدید : 13 جمعه 25 مهر 1399
متن آهنگ لجباز از محسن سیفی
تموم زندگیم دائم تو تنهاییم تورو دیدم
من از این دنیای کوفتی جز چشات چیزی نفهمیدم
توا بی منطق لجباز با عشقمون چیکار کردی
بگو کی بینمون اومد که اینجوری بامن سردی

دیگه نیا قلبم واست جایی نداره
حرفای تو روی دلم اثر نداره
لعنت به اونی که تورو انقد عوض کرد
هیشکی از این حال دلم خبر نداره

تکست آهنگ لجباز از محسن سیفی



من اگه یادت میوفتم مشکل از قلب منه
تنها شانس تو اینه چشمای تو ضعف منه
حقته هر چی بیاد سر تو واسه من کمه
آخه تو باعث شدی قلب یه عاشق بشکنه

دیگه نیا قلبم واست جایی نداره
حرفای تو روی دلم اثر نداره
لعنت به اونی که تورو انقد عوض کرد
هیشکی از این حال دلم خبر نداره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو