دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی عشق بی احساس

Download New Music Amir Azimi Eshghe Bi Ehsas

آهنگ جدید امیر عظیمی بنام عشق بی احساس

کلی هنوز خاطره مونده که واست نساختمش
مونده یه عشقی توی سینم که هنوز نباختمش

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی عشق بی احساس

 

 

 

متن آهنگ عشق بی احساس از امیر عظیمی

کلی هنوز خاطره مونده که واست نساختمش
kli hnoz khatrh mondh ke oast nsakhtmsh
مونده یه عشقی توی سینم که هنوز نباختمش
mondh ye ashghi toi sinm ke hnoz nbakhtmsh
پا به پات من زندگی کردم با تموم خاطرات
pa bh pat mn zndgi krdm ba tmom khatrat
من برات میمردم اما زندگی کردم باهات
mn brat mimrdm ama zndgi krdm bahat
حتی بی من بعد از این هر جا بری تنهایی دریا بری
hti bi mn bad az ain hr ja bri tnhaii dria bri
جای پامو رو ساحل دریا میبینی …
jai pamo ro sahl dria mibini …
دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من
dost darm ashgh bi ahsas mn dlbr hsas mn
تویی که حواترین آدم برام روی زمینی …
toii ke hoatrin adm bram roi zmini …
کلی هنوز حرف نگفته مونده که با تو بگم
kli hnoz hrf ngfth mondh ke ba to bgm
کلی هنوز راه نرفته مونده که با تو برم
kli hnoz rah nrfth mondh ke ba to brm
تو دلیل این همه دیوونگی هستی برام
to dlil ain hmh dioongi hsti bram
تو فقط حال خوش این زندگی هستی برام
to fght hal khosh ain zndgi hsti bram
حتی بی من بعد از این هر جا بری تنهایی دریا بری
hti bi mn bad az ain hr ja bri tnhaii dria bri
جای پامو رو ساحل دریا میبینی …
jai pamo ro sahl dria mibini …
دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من
dost darm ashgh bi ahsas mn dlbr hsas mn
تویی که حواترین آدم برام روی زمینی …
toii ke hoatrin adm bram roi zmini …
حتی بی من بعد از این هر جا بری تنهایی دریا بری
hti bi mn bad az ain hr ja bri tnhaii dria bri
جای پامو رو ساحل دریا میبینی …
jai pamo ro sahl dria mibini …
دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من
dost darm ashgh bi ahsas mn dlbr hsas mn
تویی که حواترین آدم برام روی زمینی …
toii ke hoatrin adm bram roi zmini …

ترانه آهنگ عشق بی احساس از امیر عظیمی

دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من
dost darm ashgh bi ahsas mn dlbr hsas mn
تویی که حواترین آدم برام روی زمینی …
toii ke hoatrin adm bram roi zmini …
حتی بی من بعد از این هر جا بری تنهایی دریا بری
hti bi mn bad az ain hr ja bri tnhaii dria bri
جای پامو رو ساحل دریا میبینی …
jai pamo ro sahl dria mibini …
دوست دارم عشق بی احساس من دلبر حساس من
dost darm ashgh bi ahsas mn dlbr hsas mn
تویی که حواترین آدم برام روی زمینی …
toii ke hoatrin adm bram roi zmini …