loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ برگرد نزار بشه تنهام دل ساده ی عاشقم اینجاست   هنوزم دلواپسم برات که نبینم اشک تو چشات نبینم بغض تو صدات چرا رفتی میگرده چشام دنبالت بگو کی مثل من میخوادت بگو از چشمات دلم افتاد

حسین بازدید : 19 چهارشنبه 14 آبان 1399

دانلود آهنگ برگرد نزار بشه تنهام دل ساده ی عاشقم اینجاست

 

هنوزم دلواپسم برات که نبینم اشک تو چشات نبینم بغض تو صدات چرا رفتی

میگرده چشام دنبالت بگو کی مثل من میخوادت

بگو از چشمات دلم افتاده چرا رفتی

برگردو نزار بشه تنهام دل ساده ی عاشقم اینجاست

زود رفتی از کنارم کاش برگردی

به یادتم با اینکه رفتی از کنارم هنوز برای دیدن تو بی قرارم

نبینمت تو رو تمومه کارم کاش برگردی

نمیره خاطراتت از سرم هر کاری کردم بشه باورم نامردیهاتو بدیهاتو نشد که نشد

آخر از چشمات افتادم خودم عاشقی رو یادت دادم

هر کاری کردم بری از یادم نشد که نشد

 

 

دانلود

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو