loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید اکبر نوروزى به نام گل میگیرم Download NewSong By Akbar Norouzi Called gel migiram دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.52 مگابایت) دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.24 مگابایت)

حسین بازدید : 21 جمعه 16 آبان 1399
دانلود آهنگ جدید اکبر نوروزى به نام گل میگیرم
Download NewSong By Akbar Norouzi Called gel migiram گل میگیرم از اکبر نوروزى

 

متن آهنگ گل میگیرم از اکبر نوروزى
دلم زیر پای تو فرشه اگه گوشه شیطونه کر شه
روشنه با تو همیشه چراغ دلم
میکنی هی عشقمو تشدید
با چشای خوشگل وحشی ایت
مثل یه گلی کنج اتاق دلم

گل میگیرم در قلبمو نباشی
نمیذارم یه لحظه از پهلوم جدا شی
ببین دلم چجوری با دل تو چفته
نذار که این دیوونه از چشت بیافته

تکست آهنگ گل میگیرم از اکبر نوروزى



آروم نمیشم بری آروم نمیمونم
عشق تو کرده دیوونه ام
از من نخواه که برم یا بی خیالت شم
من میخوام واسه خودت شم

گل میگیرم در قلبمو نباشی
نمیذارم یه لحظه از پهلوم جدا شی
ببین دلم چجوری با دل تو چفته
نذار که این دیوونه از چشت بیافته







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو