دانلود آهنگ احمد آزاد دلباخته

Download Music Ahmad Azad Delbakhteh

آهنگ احمد آزاد بنام دلباخته

 حالا که دوستت دارم گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

دانلود آهنگ احمد آزاد دلباخته

متن آهنگ دلباخته از احمد آزاد

حالا که دوستت دارم گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

ای فرشته خو دختر

ای از همه زیباتر

گل پیکر وطنازیبادلم نکن بازی

بادلم نکن بازی

حالا که دوستت دارم

گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

باعشوه وباافسون

بااون لبای میگون

میکُشی بایه غمزه زنده میکُنی آسون

زنده میکُنی آسون

حالا که دوستت دارم

گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

عقل ودین ود نیام و جمله آرزوهام و زندگی امروز ودورنمای فردا مو

فرش زیرپات کردم

قربون چشات کردم

فرش زیرپات کردم

قربون چشات کردم

حالا که دوستت دارم

گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

حالا که دوستت دارم

گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

ای فرشته خو دختر

ای از همه زیباتر

گل پیکر وطنازیبادلم نکن بازی

بادلم نکن بازی

حالا که دوستت دارم

گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

باعشوه وباافسون

بااون لبای میگون

میکُشی بایه غمزه زنده میکُنی آسون

زنده میکُنی آسون

حالا که دوستت دارم

گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

عقل ودین ود نیام و جمله آرزوهام و زندگی امروز ودورنمای فردا مو

فرش زیرپات کردم قربون چشات کردم

فرش زیرپات کردم قربون چشات کردم

حالا که دوستت دارم گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

ترانه آهنگ دلباخته از احمد آزاد

فرش زیرپات کردم قربون چشات کردم

فرش زیرپات کردم قربون چشات کردم

حالا که دوستت دارم گشته عاشقی کارم

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram

مهربونی و یاری از تو انتظار دارم

mehrabooniyo yari az to entezar daram