loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ بانوی مو بلند والایار Lyrics Music Valayar Banooye Moo Boland   ترانه و شعر آهنگ بانوی مو بلند والایار موهاتو وا نکن بانوی مو بلند باد عاشقت میشه آهسته تر بخند شهر من این شبا تو فک

حسین بازدید : 17 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ بانوی مو بلند والایار
Lyrics Music Valayar Banooye Moo Boland

متن آهنگ بانوی مو بلند والایار

 

ترانه و شعر آهنگ بانوی مو بلند والایار

موهاتو وا نکن بانوی مو بلند باد عاشقت میشه آهسته تر بخند
شهر من این شبا تو فکر سرقته واسه گرفتنت دنباله فرصته

سهمه من از هوات چند قطره بارونه چیزی مثه یه دست , دست دوتامونه
از خاطراتمون من رو جدا نکن کنار پنجره موهاتو وا نکن

موهاتو وا نکن بانوی مو بلند باد عاشقت میشه آهسته تر بخند
شهر من این شبا تو فکر سرقته واسه گرفتنت دنباله فرصته

تکست آهنگ بانوی مو بلند والایار

پاییز من تویی پاییز تو منم باشی من از خودم حرفی نمیزنم
تو کوچه های من آروم قدم بزن بارونو برگو عشق با تو شروع شدن

موهاتو وا نکن بانوی مو بلند باد عاشقت میشه آهسته تر بخند
شهر من این شبا تو فکر سرقته واسه گرفتنت دنباله فرصته

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو