loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ دیگه بسه یاور Lyrics Music Yavar Dige Basse   ترانه و شعر آهنگ دیگه بسه یاور چشماتو بستی و ندیدی یکی نشسته چشم به راهت منتظر یه حرف سادست حتی اگه نشد نگاهت چشماتو میبندی که رد شی

حسین بازدید : 17 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ دیگه بسه یاور
Lyrics Music Yavar Dige Basse

متن آهنگ دیگه بسه یاور

 

ترانه و شعر آهنگ دیگه بسه یاور

چشماتو بستی و ندیدی یکی نشسته چشم به راهت
منتظر یه حرف سادست حتی اگه نشد نگاهت

چشماتو میبندی که رد شی اصلا اینو باور نکردم
به من نگو تقصیر من بود تو باعثه تمومه دردم , تو باعثه تمومه دردم

دیگه بسه زندگیمو بیشتر از این بد نکن راه هردومونو با این بیقراری سد نکن
بس که ضربه خوردم از تو دیگه خستم من یه آدمه غریبو دلشکسته ام

دیگه بسه زندگیمو بیشتر از این بد نکن راه هردومونو با این بیقراری سد نکن
بس که ضربه خوردم از تو دیگه خستم من یه آدمه غریبو دلشکسته ام

تکست آهنگ دیگه بسه یاور

تو انتخاب اولو آخر من بودی هم اشتباه اولو آخر من بودی
دیگه نمیپرسم ازت چی دلتو زد دلت واسه کی غیر من دیوونگی کرد

دیگه بسه زندگیمو بیشتر از این بد نکن راه هردومونو با این بیقراری سد نکن
بس که ضربه خوردم از تو دیگه خستم من یه آدمه غریبو دلشکسته ام

دیگه بسه زندگیمو بیشتر از این بد نکن راه هردومونو با این بیقراری سد نکن
بس که ضربه خوردم از تو دیگه خستم من یه آدمه غریبو دلشکسته ام

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو