loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ دورت بگردم پویا Lyrics Music Pouya Doret Begardam   ترانه و شعر آهنگ دورت بگردم پویا وقتی میبینم تورو جلو چشمام قشنگ میشه همه دنیام میام دورت بگردم بگم عشقم تورو میخوام بگم جونه م

حسین بازدید : 25 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ دورت بگردم پویا
Lyrics Music Pouya Doret Begardam

متن آهنگ دورت بگردم پویا

 

ترانه و شعر آهنگ دورت بگردم پویا

وقتی میبینم تورو جلو چشمام قشنگ میشه همه دنیام میام دورت بگردم بگم عشقم تورو میخوام

بگم جونه من بستست به جونت به اون دله مهربونت بگم دیوونتم من بشم ماه آسمونت

میمیرم برات واسه اون نگاهت عشقه منی میدونم آره عاشقم دوست دارم درد و بلات به جونم
میمیرم برات واسه اون نگاهت عشقه منی میدونم آره عاشقم دوست دارم درد و بلات به جونم

تکست آهنگ دورت بگردم پویا

عشق تویه نگاهته دلم عاشقه خنده هاته حرف نداره کارات دلم همیشه باهاته
عشق تویه نگاهته دلم عاشقه خنده هاته حرف نداره کارات دلم همیشه باهاته

میمیرم برات واسه اون نگاهت عشقه منی میدونم آره عاشقم دوست دارم درد و بلات به جونم
میمیرم برات واسه اون نگاهت عشقه منی میدونم آره عاشقم دوست دارم درد و بلات به جونم

وقتی میبینم تورو جلو چشمام قشنگ میشه همه دنیام میام دورت بگردم بگم عشقم تورو میخوام

بگم جونه من بستست به جونت به اون دله مهربونت بگم دیوونتم من بشم ماه آسمونت

میمیرم برات واسه اون نگاهت عشقه منی میدونم آره عاشقم دوست دارم درد و بلات به جونم
میمیرم برات واسه اون نگاهت عشقه منی میدونم آره عاشقم دوست دارم درد و بلات به جونم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو