loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ فردای خوب پویا Lyrics Music Pouya Fardaye Khoob   ترانه و شعر آهنگ فردای خوب پویا خوبه که مثلِ نبضِ جوونی سر حالی خوبه غصه و کار جهانو بیخیالی خوشحالم وقتی میخندی دنیا میخنده شادی

حسین بازدید : 11 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ فردای خوب پویا
Lyrics Music Pouya Fardaye Khoob

متن آهنگ فردای خوب پویا

 

ترانه و شعر آهنگ فردای خوب پویا

خوبه که مثلِ نبضِ جوونی سر حالی خوبه غصه و کار جهانو بیخیالی
خوشحالم وقتی میخندی دنیا میخنده شادی یعنی تو یعنی رویای آینده
خوشحالم وقتی مثلِ پروانه آزادی با من که فکرم دنبالِ میره همزادی

فردای خوبِ من عشقِ محبوب میخوامت این حرفو باید زد من تو رو بیش از حد میخوامت
حرف خوش از منو خنده اش با تو عاشقی برگ برنده اش با تو
داشتنت منو به هر چیزی که میخوام میرسونه

فردای خوبِ من عشقِ محبوب میخوامت این حرفو باید زد من تو رو بیش از حد میخوامت
حرف خوش از منو خنده اش با تو عاشقی برگ برنده اش با تو
داشتنت منو به هر چیزی که میخوام میرسونه

تکست آهنگ فردای خوب پویا

حالی که به من میرسه از تو بی نظیره دریا طعمِ آغوش ِتو توو دلِ کویره
هر کی غیر تو هر حسی جز تو مشکوکه حرفای تازه حتی شعر نو مشکوکه
آرومم با تو مثلِ وقتی که تو خوابم تازه از عطرِ بارونِ بعد از مهتابم

فردای خوبِ من عشقِ محبوب میخوامت این حرفو باید زد من تو رو بیش از حد میخوامت
حرف خوش از منو خنده اش با تو عاشقی برگ برنده اش با تو
داشتنت منو به هر چیزی که میخوام میرسونه

فردای خوبِ من عشقِ محبوب میخوامت این حرفو باید زد من تو رو بیش از حد میخوامت
حرف خوش از منو خنده اش با تو عاشقی برگ برنده اش با تو
داشتنت منو به هر چیزی که میخوام میرسونه

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو