loading...

دانلود موزیک درخواستی

خشم ایا های مار بزنم یار و من غریبی خشم ایا های مار بزنم یار و من غریبی خوت بیه ی های بالی سرم یار سیم بگریوی خوت بیه ی های بالی سرم یار سیم بگریوی پاک کنم های خر سلته یار بی دس سردم پاک کنم های

حسین بازدید : 107 چهارشنبه 03 دی 1399

خشم ایا های مار بزنم یار و من غریبی

خشم ایا های مار بزنم یار و من غریبی

خوت بیه ی های بالی سرم یار سیم بگریوی

خوت بیه ی های بالی سرم یار سیم بگریوی

پاک کنم های خر سلته یار بی دس سردم

پاک کنم های خر سلته یار بی دس سردم

وت بگم های دیر اومدی یار دورت بگردم

وت بگم های دیر اومدی یار دورت بگردم

آسمون آخی سیلم نکرد کافر

بختم به خو بی

آسمون آخی سیلم نکرد کافر

بختم به خو بی

دم صبح آخی افتو زنون تیلی

سیم نصف شو بی …

آهنگ لری کافر نبینه که دیش بمیره

دم صبح آخی افتو زنون تیلی

دانلود اهنگ گر خدا چی سیم نکه

سیم نصف شو بی …

یه گلی آخی …

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو