loading...

دانلود موزیک درخواستی

عاشیق یورک یانه یانه سن گل عاشیق دل یگانه سنسیز بو قلب خسته خسته بو سنگزار قلب پیوسته کی چکیم دوز قلبیمده بیر سوز دل بیمارین من گونلر بقرارین من تنها یگانه وفادارین من زار زار زار قلبیم سن گل ا

حسین بازدید : 17 چهارشنبه 03 دی 1399

عاشیق یورک یانه یانه

سن گل عاشیق دل یگانه

سنسیز بو قلب خسته خسته

بو سنگزار قلب پیوسته

کی چکیم دوز قلبیمده بیر سوز

دل بیمارین من گونلر بقرارین من

تنها یگانه وفادارین من

زار زار زار قلبیم سن گل اینتظار

من من من سنی سور یارین من

ترجمه فارسی آهنگ عاشیق یورک یانه یانه :

قلب یک عاشق می سوزد ،
تنها زبانی که دوست دارم تو هستی.
بدون تو این قلب بیمار است
برای شما سخت است ، زبانتان می چسبد.

دلم برات تنگ شده،
قلبم تکرار می شود.
قلبم درد می کند
یک بار به گفته های من گوش دهید

دوستت دارم
دلم برات تنگ شده
اگر به مهرینگ شهادت می دهید
من همراه همیشگی شما هستم

دیشب
کلمه ای در قلبم
اگر با من هستی
ایلاب کلمه ای شیرین است

دیل مریض است
من شب بیدارم
تنها
وفودورینگمن

سخت است ، سخت است
قلب من منتظر شماست
دلم برات تنگ شده
درد ندادن اینقدر زیاد

من خودم هستم
دوستت دارم
نمی دانم چگونه شب بخوابم

من بر می گردم
یکی یکی ، من ،
من نورم
من تنها کسی هستم
من تنها هستم.

با سوختن دارو ،
هر بار یک قطعه ،
من یک عمر اتاق شما خواهم بود …

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو