loading...

دانلود موزیک درخواستی

رنگ همه پیری رو موهام میشینهمیگن که آخر عاشقی همینهآخ اگه درد دوری یه روزه دو روزهپدر عاشقی بسوزه بسوزهبیا تا نمردم ببینمت دوبارهآخه این جدایی تا کی ادامه دارهبیا تا نمردم ازت نفس بگیرممن میخوام حقم و

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 04 دی 1399

رنگ همه پیری رو موهام میشینه

میگن که آخر عاشقی همینه

آخ اگه درد دوری یه روزه دو روزه

پدر عاشقی بسوزه بسوزه

بیا تا نمردم ببینمت دوباره

آخه این جدایی تا کی ادامه داره

بیا تا نمردم ازت نفس بگیرم

من میخوام حقم و زندگی پس بگیرم

من و بی وفایی نمیگم بماند

غم بی نوایی نمیگم بماند

میپرسی کجایی نمیگم بماند

بگم از جدایی نمیگم ببالد

ادامه مطلب

تگ دوم آهنگ

اگه برنگردی عزیزم عزیزم

بگو من چه خاکی تو سرم بریزم

اگه برنگردی به خدا میمیرم

ساکم و میبندم از این خونه میرم

منو آرومم کن بگو دور راحت

بگو برمیگردی فدای نگاهت

منو آرومم کن چه گیرم بر بیاد

روی لبهای من یه خورده لبخند بیاد

من و بی وفایی نمیگم بماند

غم بی نوایی نمیگم بماند

میپرسی کجایی نمیگم بماند

بگم از جدایی نمیگم بماند







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو