loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ تو مثل بارون حسین استیری[علی ضیایی - حسین عرب]تو آسمونی که رنگ شبهستاره میمیرهدل من عاشق از دوری می ترسهبهونه می گیرهتو بری بهونه می گیرهواسه رفتنت دیره[حسین استیری]صدای من با نبودن تو ترانه کم د

حسین بازدید : 9 جمعه 19 دی 1399

آهنگ تو مثل بارون حسین استیری

[علی ضیایی - حسین عرب]
تو آسمونی که رنگ شبه
ستاره میمیره
دل من عاشق از دوری می ترسه
بهونه می گیره
تو بری بهونه می گیره
واسه رفتنت دیره

[حسین استیری]
صدای من با نبودن تو ترانه کم داره
خونه میشه زخمی از بغض دل تنگی
که زیر آواره
تو بری که زیر آواره
غصه می باره

[حسین استیری]
تو مث بارون
اومدی عاشق و آشنا
اومدی خنده شد گریه ها
تو رو میخواسته دل از خدا

[علی ضیایی - حسین عرب]
اگه نباشی
میرسه غربت از راه دور
نمیره سایه از شهر نور
میشکنه عاقبت این غرور

[حسین استیری]
تو باشی پاییز چشمای من
بهارو می بینه
به دل بی خاطره م عطر زیبای گذشته می شینه
تو رو تو گذشته می بینه
تویی عشق دیرینه

[علی ضیایی - حسین عرب]
صدای من با نبودن تو ترانه کم داره
خونه میشه زخمی از بغض دل تنگی
که زیر آواره
تو بری که زیر آواره
غصه می باره

[حسین استیری]
تو مث بارون
اومدی عاشق و آشنا
اومدی خنده شد گریه ها
تو رو میخواسته دل از خدا

[علی ضیایی - حسین عرب]

اگه نباشی
میرسه غربت از راه دور
نمیره سایه از شهر نور
میشکنه عاقبت این غرور







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو