loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ ای خدا سلول من تو این زندان تا ابده از آرتین قریب با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین  همراه با متن آهنگ :  زندگیم زندانه و من حبس این زندانم یه عمری باختمو راه برد

حسین بازدید : 7 یکشنبه 05 بهمن 1399

دانلود آهنگ ای خدا سلول من تو این زندان تا ابده از آرتین قریب با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین

 همراه با متن آهنگ : 

زندگیم زندانه و من حبس این زندانم یه عمری باختمو راه بردن ندارم

پای دلم بازی نکن از این قمار بیزارم های دلم بازی نکن از این قمار بیزارم

ای خدا سلول من تو این زندان تا ابده عشق من از انفرادی های من بی خبره

من ابد خوردم تو این چهار دیواری تو محکمه قفل زنجیره به پام چه محمکه

حالا التماس کنم یکی بیاد کاری کنه من امشب خمارمو کل تنم در میکنه

من امشب خمارمو کل تنم در میکنه من امشب خمارمو کل تنم در میکنه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو