loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ رخ زیبا ناصر ستوده Lyrics Music Nasser Sotoudeh Rokh Ziba ترانه و شعر آهنگ رخ زیبا ناصر ستوده عاشقتم بدجوری بازی میدی قلبمو مثه چشام دوست دارم عشق منی من تورو ول نکنی دستمو من که ازت

حسین بازدید : 11 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ رخ زیبا ناصر ستوده

Lyrics Music Nasser Sotoudeh Rokh Ziba

متن آهنگ رخ زیبا ناصر ستوده

ترانه و شعر آهنگ رخ زیبا ناصر ستوده

عاشقتم بدجوری بازی میدی قلبمو
مثه چشام دوست دارم عشق منی من تورو

ول نکنی دستمو من که ازت راضیم
یه دونه خاصی تو دنیامو پات میریزم
به پام اگه وایسی تو دنیامو پات میزیزم

از رخ زیبای تو رو بکشم محاله
ناز تو چشمای تو دیدن یک خیاله

یک به صدم جای تو باشی تو دنیای من
بازم تویی انتخابم عشقمو رویای من

تکست آهنگ رخ زیبا ناصر ستوده

هی نگو نگو نگو نگو نگو بگذرم
بردی بردی دلمو بردی دلو دلبرم

باشی همش دورو برم لج منو درنیاری
بردی دلو پس نیاری
مگه میشه بعد از اینم فکر تو بره از سرم

از رخ زیبای تو رو بکشم محاله
ناز تو چشمای تو دیدن یک خیاله

یک به صدم جای تو باشی تو دنیای من
بازم تویی انتخابم عشقمو رویای من

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو