loading...

دانلود موزیک درخواستی

Dj AlirezA - Yavash Yavash دلم یواش یواش گردن کشان از توو کوچه سرک کشان از بس دلش تنگ شده بود اومد کناره خونشون تاپو تاپ تابی کرده باز یواش از شرم مستی چشاش مثل گل سرخی شدو نذاش

حسین بازدید : 19 دوشنبه 06 بهمن 1399

Dj AlirezA - Yavash Yavash

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

دلم یواش یواش گردن کشان از توو کوچه سرک کشان
از بس دلش تنگ شده بود اومد کناره خونشون
تاپو تاپ تابی کرده باز یواش از شرم مستی چشاش
مثل گل سرخی شدو نذاشت که دربیاد صداش
بیا تو یار من باش دلو دلدار من باش
واسه دل واپسیام تو همزبون من باش
آخه این جور نمیشه منو تنهام بزاری
دیگه دل توو دلم نیست توکه باور نداری

دلم یواش یواش گردن کشان از توو کوچه سرک کشان
از بس دلش تنگ شده بود اومد کناره خونشون
تاپو تاپ تابی کرده باز یواش از شرم مستیه چشاش
مثل گل سرخی شد و نذاشت که در بیاد صداش
دل واموندم یاد تو کرده شبو روز و برام یک سره کرده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو