loading...

دانلود موزیک درخواستی

دنیا اگه بخواد با عشق راه بیادمیبینی دست تو رو شونه ی منهمن عشق میکنم از اینکه زندگیمنو به تو فقط پیوند میزنه..این زندگی رو میخوامبا تو چه صاف و سادستتا وقتی روبرومیدنیا چه فوق العادستاین زندگی رو میخ

حسین بازدید : 0 دوشنبه 06 بهمن 1399


دنیا اگه بخواد با عشق راه بیاد
میبینی دست تو رو شونه ی منه
من عشق میکنم از اینکه زندگی
منو به تو فقط پیوند میزنه..


این زندگی رو میخوام
با تو چه صاف و سادست
تا وقتی روبرومی
دنیا چه فوق العادست
این زندگی رو میخوام
با عشق تو دوباره
تا هستی و کنارت
دنیا ادامه داره..

♫♫♫


من فکر تو ام تو فکر منی
وقتی با خودم حرفاتو میزنی
احساس میکنم همه کس تو ام
احساس میکنی تنها کس منی

این زندگی رو میخوام
با تو چه صاف و سادست
تا وقتی روبرومی
دنیا چه فوق العادست
این زندگی رو میخوام
با عشق تو دوباره
تا هستی و کنارت
دنیا ادامه داره..







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو