loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ شب و دوتایی میثم نبی پور Lyrics Music Meysam Nabipour Shabo 2Taei ترانه و شعر آهنگ شب و دوتایی میثم نبی پور بهترینی تو برام بیا یکم عاشقم باش من همونم که همیشه مونده پای حرفهاش بودنت

حسین بازدید : 0 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ شب و دوتایی میثم نبی پور

Lyrics Music Meysam Nabipour Shabo 2Taei

متن آهنگ شب و دوتایی میثم نبی پور

ترانه و شعر آهنگ شب و دوتایی میثم نبی پور

بهترینی تو برام بیا یکم عاشقم باش
من همونم که همیشه مونده پای حرفهاش
بودنت کنار قلبم غم هامو برداشت

شب و دوتایی میخوام منو تو کنار ساحل
خیره شیم توو چشمای هم تا ماه شه کامل
نمیشه هیچ جوری از عشق تو دل بشه غافل

شده همه حواسم یه جوره خاصی واسم
من جونمو میدم یه وقت نگی نخواستم

عجب عشق تکی تو وای تو چقدر با نمکی تو
ببینم خنده هاتو نبیتم توو لکی تو

تکست آهنگ شب و دوتایی میثم نبی پور

رفتارهات یه دنده است چشات دیوونه کننده است
کنارت فوق العاده است کاری کردی رفتم از دست

یه شاه پریایی میشه بگی مال مایی
بذار دورت بگردم تو که آس دل مایی

شده همه حواسم یه جوره خاصی واسم
من جونمو میدم یه وقت نگی نخواستم

عجب عشق تکی تو وای تو چقدر با نمکی تو
ببینم خنده هاتو نبیتم توو لکی تو

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو