loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ چجوری میتونی آرمین آراد Lyrics Music Armin Arad Chejoori Mitooni ترانه و شعر آهنگ چجوری میتونی آرمین آراد هوامو نداشتی هنوز هواتو دارم واقعی نبود ینی حست یه بارم ‎دیگه هر کاری کنی طا

حسین بازدید : 0 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ چجوری میتونی آرمین آراد

Lyrics Music Armin Arad Chejoori Mitooni

متن آهنگ چجوری میتونی آرمین آراد

ترانه و شعر آهنگ چجوری میتونی آرمین آراد

هوامو نداشتی هنوز هواتو دارم
واقعی نبود ینی حست یه بارم

‎دیگه هر کاری کنی طاقتش رو دارم
‎چجوری میتونی چرا با من

‎خودت هم میدونی پُر نمیشه جای من که
‎فروختی حسمون رو به چی واقعاً که

تو مهمترینِ زندگیم بودی
‎نمیتونی بگی نبوده حواس من بهت

‎دیدم همونی شد که میترسیدم
‎منِ ساده تازه فهمیدم تو رو بخشیدم
‎کجا میری بی من

‎دیدم همونی شد که میترسیدم
‎منِ ساده تازه فهمیدم تو رو بخشیدم
‎کجا میری بی من

تکست آهنگ چجوری میتونی آرمین آراد

یادمه ثانیه به ثانیَش یک عالمه
‎خاطره ی خوب داریم باهم حیفه
‎خرابش نکن نگو عادته دلت با منه

‎نیار یادم تو فقط برگرد بقیش با من
‎کنار من بمون شده یک بار هم
من دوست دارم هنوزم متاسفانه دوست دارم

دیدم همونی شد که میترسیدم
‎منِ ساده تازه فهمیدم تو رو بخشیدم
‎کجا میری بی من

‎دیدم همونی شد که میترسیدم
‎منِ ساده تازه فهمیدم تو رو بخشیدم
‎کجا میری بی من

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو