دانلود آهنگ جدید میراد یکاری کن

Download New Music Mirad Yekari Kon

آهنگ جدید میراد بنام یکاری کن

یه کاری کن داره دیر میشه تو این دنیا قلبم داره پیر میشه

بیا اینبار یه کاری کن نذار دیر شه بدون‌تو دستام سرده سردن

دانلود آهنگ جدید میراد یکاری کن

متن آهنگ یکاری کن از میراد

یه کاری کن داره دیر میشه تو این دنیا قلبم داره پیر میشه

ye kari kn darh dir mishh to ain dnia ghlbm darh pir mishh

بیا اینبار یه کاری کن نذار دیر شه بدون‌تو دستام سرده سردن

bia ainbar ye kari kn nzar dir shh bdon‌to dstam srdh srdn

به هر دیواری جز تو تیکه کردم حرفای من‌ بدون تو پره دردن

bh hr dioari jz to tike krdm hrfai mn‌ bdon to prh drdn

منو تنهایی و خونه بی تو این دنیا واسم زندونه

mno tnhaii o khonh bi to ain dnia oasm zndonh

داره میریزه اشکام دونه دونه منو تنهایی و پرسه بی تو قلب من میترسه

darh mirizh ashkam donh donh mno tnhaii o prsh bi to ghlb mn mitrsh

دیگه این دنیا بی چشمات نمی ارزه هر جا بری فکرم در گیره توئه

digh ain dnia bi chshmat nmi arzh hr ja bri fkrm dr girh toyh

خاطره ها برن من دلم پیش توئه خوابای هر شبم تصویر توئه

khatrh ha brn mn dlm pish toyh khoabai hr shbm tsoir toyh

هر کی جا تو بیاد قلب من گیر توئه منو تنهایی و خونه بی تو این دنیا

hr ki ja to biad ghlb mn gir toyh mno tnhaii o khonh bi to ain dnia

واسم زندونه داره میریزه اشکام دونه دونه منو تنهایی و پرسه

oasm zndonh darh mirizh ashkam donh donh mno tnhaii o prsh

بی تو قلب من میترسه دیگه این دنیا بی چشمات نمی ارزه

bi to ghlb mn mitrsh digh ain dnia bi chshmat nmi arzh

ترانه آهنگ یکاری کن از میراد

داره میریزه اشکام دونه دونه منو تنهایی و پرسه بی تو قلب من میترسه

darh mirizh ashkam donh donh mno tnhaii o prsh bi to ghlb mn mitrsh

دیگه این دنیا بی چشمات نمی ارزه هر جا بری فکرم در گیره توئه

digh ain dnia bi chshmat nmi arzh hr ja bri fkrm dr girh toyh

خاطره ها برن من دلم پیش توئه خوابای هر شبم تصویر توئه

khatrh ha brn mn dlm pish toyh khoabai hr shbm tsoir toyh

هر کی جا تو بیاد قلب من گیر توئه منو تنهایی و خونه بی تو این دنیا

hr ki ja to biad ghlb mn gir toyh mno tnhaii o khonh bi to ain dnia

واسم زندونه داره میریزه اشکام دونه دونه منو تنهایی و پرسه

oasm zndonh darh mirizh ashkam donh donh mno tnhaii o prsh

بی تو قلب من میترسه دیگه این دنیا بی چشمات نمی ارزه

bi to ghlb mn mitrsh digh ain dnia bi chshmat nmi arzh