loading...

دانلود موزیک درخواستی

گلبرگ گلم گل توی باغچهبی تو نبینم گلی روی طاقچهای ظالم بلا نظری به ما کنلبهات شیرینه اسممو صدا کندیگه دست خودم نیستدیگه دل تو دلم نیستدو چشمات ول کنم نیستآره دوست دارم بار اولم نیستآره دوست دارم دست خ

حسین بازدید : 7993 سه شنبه 28 بهمن 1399

گلبرگ گلم گل توی باغچه
بی تو نبینم گلی روی طاقچه
ای ظالم بلا نظری به ما کن
لبهات شیرینه اسممو صدا کن
دیگه دست خودم نیست
دیگه دل تو دلم نیست
دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست
آره دوست دارم دست خودم نیست

دختر دخترا بیا درو وا کن
از لای درا سری تو سرا کن
با گوشه چشم نظری به ما کن
لبهات شیرینه اسممو صدا کن
دیگه دست خودم نیست
دیگه دل تو دلم نیست
دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست
آره دوست دارم دست خودم نیست


بیا دختر زیبا نکن امروزو فردا
نگو شکسته پلها بذار پا روی دلها
گذر کن تک و تنها بیا اینور دنیا
که با دستای خستم پلی ساختم ز گلها
پلی ساختم ز گلها
دیگه دست خودم نیست
دیگه دل تو دلم نیست
دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست
آره دوست دارم دست خودم نیست

پس پس میزنی دلمو دوباره
اما با چشات میکنی اشاره
دست دست میکنی کار میده دستت
این دل مال توست نپره ز دستت
دیگه دست خودم نیست
دیگه دل تو دلم نیست
دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست
آره دوست دارم دست خودم نیست

بیا دختر زیبا نکن امروزو فردا
نگو شکسته پلها بذار پا روی دلها
گذر کن تک و تنها بیا اینور دنیا
که با دستای خستم پلی ساختم ز گلها
پلی ساختم ز گلها
دیگه دست خودم نیست
دیگه دل تو دلم نیست
دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست
آره دوست دارم دست خودم نیست
دیگه دل تو دلم نیست
دیگه دست خودم نیست
دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست
آره دوست دارم دست خودم نیست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو