loading...

دانلود موزیک درخواستی

 متن اهنگ كارما از وارينیاد اون روز میفتم که بهت بد کردمیاد اشکات افتادم گریه کردی که برگردماون روز بهونه اوردم گفتم نمیخوام وابسته شیحالا عشقم واسه همیشه از جلو چشم پا پس کشیدآهت گرفت منم زندگیم

حسین بازدید : 149 یکشنبه 02 مهر 1396



 متن اهنگ كارما از وارين
یاد اون روز میفتم که بهت بد کردم
یاد اشکات افتادم گریه کردی که برگردم
اون روز بهونه اوردم گفتم نمیخوام وابسته شی
حالا عشقم واسه همیشه از جلو چشم پا پس کشید
آهت گرفت منم زندگیم عین تو نابود شد
منم دلم تنگ خاطراتم باش تو بارون شد
حرف تو شد , سرم اومد هرکاری که کردم با تو
دستمو ول کرد همونطوری که ول کردم دستاتو
خواب شبم کو خنده ی روی لبم کو
فقط به تو که سخت نگذشت اون اشکها واسه منم بود


منم قد تو غم دیدم دروغه که بگم بعد تو خندیدم
این دیوونه قصه تو هرجا رفت گفت
میخوابم به زور هفتا رنگ قرص
آهت گرفت منم زندگیم عین تو نابود شد
منم دلم تنگ خاطراتم باش تو بارون شد


http://music731.blogfa.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید متن آهنگ كارما از وارين دانلود ترانه كارما از وارين كارما از وارين دانلود آهنگ كارما از وارين رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل كارما از وارين آهنگ جدید شهریور ماه 96 دانلود آهنگ با لینک مستقیم كارما از وارين کد آوای انتظار همراه اول كارما از وارين دانلود آهنگ جدید كارما از وارين دانلود آهنگ كارما از وارين کیفیت عالی کد موزیک كارما از وارين متن ترانه كارما از وارين کد آهنگ پیشواز همراه اول كارما از وارين تکست موزیک كارما از وارين دانلود آهنگ كارما از وارين کیفیت 320 دانلود آهنگ كارما از وارين تکست آهنگ كارما از وارين کد آهنگ پیشواز كارما از وارين
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو