loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ بی نشون سعید آسایشآلبوم تب عشقبی تو من یک بی نشونمتو بده راه رو نشونمبی تو با عالم و آدمبدجوری نامهربونمهمه چی بی تو عذابهبی تو مهتاب نمی تابهستاره چشماشو بستهحتی ساعت بی تو خوابهحال من خیلی خراب

حسین بازدید : 14 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ بی نشون سعید آسایش

آلبوم تب عشق

بی تو من یک بی نشونم
تو بده راه رو نشونم
بی تو با عالم و آدم
بدجوری نامهربونم
همه چی بی تو عذابه
بی تو مهتاب نمی تابه
ستاره چشماشو بسته
حتی ساعت بی تو خوابه
حال من خیلی خرابه

بی تو ماتم ، تو خیالم باز باهاتم
باز تو کوچه و خیابون پا به پاتم
من باهاتم
روی گلبرگ های خونه دنبال رد نگاهتم
من باهاتم ، من باهاتم


بی تو دنیا بد ترینه
بی تو وارونه ترینه
دیگه هیچی به دل من نمی شینه
وقتی چشمام رنگ چشماتو نبینه
زیر نور ماه می شینه
عکس چشماتو می بینه
حال من تا تو بیای بازم همینه

بی تو ماتم ، تو خیالم باز باهاتم
باز تو کوچه و خیابون پا به پاتم
من باهاتم
روی گلبرگ های خونه دنبال رد نگاهتم
من باهاتم ، من باهاتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو