loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ پرسه سعید پورسعیدکجای شهر گمت کردم که پرسه سهمی از من شدهر احساسی بهت داشتم چرا تبدیل به یک درد شدهوادار تو من بودم که وقتی بی هوا رفتیسکوتت راه خوبی نیست نمی دونم چرا رفتیمنم مثل تو زخم خوردم من

حسین بازدید : 1 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ پرسه سعید پورسعید


کجای شهر گمت کردم که پرسه سهمی از من شد

هر احساسی بهت داشتم چرا تبدیل به یک درد شد

هوادار تو من بودم که وقتی بی هوا رفتی

سکوتت راه خوبی نیست نمی دونم چرا رفتی

منم مثل تو زخم خوردم منم مثل تو داغونم

نخواه از هم جدا باشیم نه می تونی نه می تونم

تو هم مثل منی یا نه


تو هم بی من نمی تونی

از این تنهایی بی حد پشیمونم پشیمونی

♫♫♫

من و تو جفت هم هستیم به این جدایی شک داریم

یه تسکینه که می بینیم یه درد مشترک داریم

نمی دونم تو هم شاید دلت پیش دلت گیره

به برگشتت امیدوارم بهم نگو دیگه دیره

منم مثل تو زخم خوردم منم مثل تو داغونم

نخواه از هم جدا باشیم نه می تونی نه می تونم

تو هم مثل منی یا نه

تو هم بی من نمی تونی

از این تنهایی بی حد پشیمونم پشیمونی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو