loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ پشت شیشه سعید مدرسنمی دونم چرا هر جا رسیدمتو قبل از من از اونجا رفته بودیتو دوسم داشتی همیشه از دورولی چیزی به من نگفته بودیتو پشت شیشه واسم صبر کردینرفتی زودطولش دادی عمدادلم می خواست از تو می گ

حسین بازدید : 1 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ پشت شیشه سعید مدرس

نمی دونم چرا هر جا رسیدم
تو قبل از من از اونجا رفته بودی
تو دوسم داشتی همیشه از دور
ولی چیزی به من نگفته بودی

تو پشت شیشه واسم صبر کردی
نرفتی زود
طولش دادی عمدا
دلم می خواست از تو می گرفتم یه فرصت
واسه دستاتو گرفتن

من بعد از اونشب
پشت هر پنجره ای باشم
یاد تو میفتم
حتی وقتی دست تکون می دادی با من
خداحافظ نگفتم
شلوغه دورم اما بی تو دنیام
دوباره ساکت و دلگیر میشه
نمی دونم چر قطار میره
همیشه واسه گفتن دیر میشه

تو پشت شیشه واسم صبر کردی
نرفتی زود
طولش دادی عمدا
دلم می خواست از تو می گرفتم یه فرصت
واسه دستاتو گرفتن

من بعد از اونشب
پشت هر پنجره ای باشم
یاد تو میفتم
حتی وقتی دست تکون می دادی با من
خداحافظ نگفتم

من بعد از اونشب
پشت هر پنجره ای باشم
یاد تو میفتم
حتی وقتی دست تکون می دادی با من
خداحافظ نگفتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو