loading...

دانلود موزیک درخواستی

نم نم بارون ، چیک چیک چِشم درشت و اشکای کوچیک در پیچ و تابم ، تا در شکفتن زیباییِ تو ، می‌رقصه با من دستمو بگیر ، ترسی نداره یه بارِ دیگه ، بازم دوباره دستمو بگیر ، چشم انتظارم من که کسی رو ، ج

حسین بازدید : 11 جمعه 15 اسفند 1399

نم نم بارون ، چیک چیک

چِشم درشت و اشکای کوچیک

در پیچ و تابم ، تا در شکفتن

زیباییِ تو ، می‌رقصه با من

دستمو بگیر ، ترسی نداره

یه بارِ دیگه ، بازم دوباره

دستمو بگیر ، چشم انتظارم

من که کسی رو ، جز تو ندارم

آهنگ دستمو بگیر از منصور

دستمو بگیر ، دستمو بگیر

دستمو بگیر ، دستمو بگیر

تو بی تحمل ، من بی‌ قرارم

کاری به جز عشق ، با تو ندارم

من از عشق تو ، لبریز لبریز

آشفته‌ی توست ، این قلب ناچیز

آهنگ دستمو بگیر از منصور

دستمو بگیر ترسی نداره

یه بارِ دیگه ، بازم دوباره

دستمو بگیر ، چشم انتظارم

من که کسی رو ، جز تو ندارم

منِ عاشق بدون تو دیگه طاقت نمیارم

بگیر دستامو ، که قدِ ، قدِ دنیا دوست دارم

دیگه طاقت نمیارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو