loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ غمگین یادته تو توی قلبم از کامبیز شورکی آهنگ غمگین و احساسی یادته تو توی قلبم اجرایی خاطره انگیز پیشنهاد میكنم حتما دانلود كنید متن آهنگ یادته تو توی قلبم + دانلود این چیه؟ یاد

حسین بازدید : 0 جمعه 15 اسفند 1399

دانلود آهنگ غمگین یادته تو توی قلبم از کامبیز شورکی

آهنگ غمگین و احساسی یادته تو توی قلبم اجرایی خاطره انگیز

پیشنهاد میكنم حتما دانلود كنید

متن آهنگ یادته تو توی قلبم + دانلود

این چیه؟

یادگاریه  یادگار مادرمه  این نشون الهه ی زیگراته

ولی قفله؟

شانس میاره

برای تو چه شانسی؟

برای من همین که شما رو دیدم

دانلود آهنگ یادته تو توی قلبم از کامبیز شورکی

یادته تو توی قلبم اومدی و پا گذاشتی

گفتمت عاشقتم من یادته؟

اما رفتی و نموندی دل من رو تو سوزوندی

عشقو آتیتش زدی رفتی یادته؟

بخدا دیگه تنهای تنهام

مثل تو شدم رسوای دنیا

نمیخوام دیگه حتی یه لحظه

ببینم تورو برو نبینم

دانلود آهنگ یادته تو توی قلبم از کامبیز شورکی

یادته تو توی قلبم اومدی و پا گذاشتی

گفتمت عاشقتم من یادته؟

اما رفتی و نموندی دل من رو تو سوزوندی

عشقو آتیتش زدی رفتی یادته؟

بخدا دیگه تنهای تنهام

مثل تو شدم رسوای دنیا

نمیخوام دیگه حتی یه لحظه

ببینم تورو برو نبینم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو