loading...

دانلود موزیک درخواستی

غمی که تو دلمه اندازه یه عالمه چه جوری بیان کنم درد دلو با کلمه چه جوری بیان کنم درد بدل نهفتمو یکی نیست تا که بگم حرف دل نهفتمو آهنگ تنگه دلم از شهاب مقامی تنگه دلم یه جای دنج گوشه میخونه میخوام

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 20 اسفند 1399

غمی که تو دلمه اندازه یه عالمه

چه جوری بیان کنم درد دلو با کلمه

چه جوری بیان کنم درد بدل نهفتمو

یکی نیست تا که بگم حرف دل نهفتمو

آهنگ تنگه دلم از شهاب مقامی

تنگه دلم یه جای دنج گوشه میخونه میخوام

عاشقمو دیوونه ام همدم دیوونه میخوام

چه سخته تشنه مردن کنار چشمه مردن

چه سخته خواستن اما به خواری جون سپردن

آهنگ تنگه دلم از شهاب مقامی

چه سخته گل بمیره در انتظار شبنم

چه سخته دل بمیره بنامرادی کم کم

کو دست مهربونی واسه نوازش دل

بده شراب نابی برای خواهش دل

آهنگ تنگه دلم از شهاب مقامی

تو راه پر خارو خسی نه همدمی هم نفسی

تنها و غربت زده ام تو جاده های بیکسی

با غم کهنه دلم با کوله بار خستگی

دل بسته ام تا پای جون من با همه دلبستگی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو