loading...

دانلود موزیک درخواستی

من گلایه ای نکردم مگه اشکامو ندیدی چرا رفتی نموندی  من گلایه ای نکردم دانلود آهنگ غمگین گلایه از کیانوش بغض شکستمو ندیدی صدای خستمو نشنیدی آخه من بدون تو می میرم برگرد پیشم عزیزم دانلو

حسین بازدید : 12 چهارشنبه 20 اسفند 1399

من گلایه ای نکردم مگه اشکامو ندیدی
چرا رفتی نموندی  من گلایه ای نکردم

دانلود آهنگ غمگین گلایه از کیانوش

بغض شکستمو ندیدی
صدای خستمو نشنیدی
آخه من بدون تو می میرم
برگرد پیشم عزیزم

دانلود آهنگ غمگین گلایه از کیانوش

زانو زدم پیش چشمات ، التماسمو ندیدی
رسیدم به آخر خط ، پلکای خستمو ندیدی

چرا رفتی چرا رفتی،من گلا یه ای نکردم

چرا رفتی چرا رفتی،من گلا یه ای نکردم

دانلود آهنگ غمگین گلایه از کیانوش

بزار دستاتو بگیرم ، دم آخر راحت بمیرم
سهم من نبود که بی تو توی تنهایی بمیرم

چرا رفتی چرا رفتی،من گلا یه ای نکردم

چرا رفتی چرا رفتی،من گلا یه ای نکردم

بزار دستاتو بگیرم ، دم آخر راحت بمیرم
سهم من نبود که بی تو توی تنهایی بمیرم

 

دانلود آهنگ با کیفیت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو