loading...

دانلود موزیک درخواستی

عشق من گریه نکن بغضمو نشکن و برو  خدا رسوند ما رو به هم خودش ازم گرفت تو رو عشق من گریه نکن راهمو به روم نبند دیدار آخر ما به جای گریه یکم بخند  اشکاتو پاک کن تا تو رو خوب ببینم واسه با

حسین بازدید : 0 دوشنبه 16 فروردین 1400

عشق من گریه نکن بغضمو نشکن و برو 

خدا رسوند ما رو به هم خودش ازم گرفت تو رو

عشق من گریه نکن راهمو به روم نبند

دیدار آخر ما به جای گریه یکم بخند 

اشکاتو پاک کن تا تو رو خوب ببینم

واسه بار آخر دستاتو بگیرم

همیشه هستی تو توی قلبم

منتظرت می مونم تا دم مرگم

آهنگ دیدار آخر از مصطفی فتاحی

عشق من گریه نکن بغضمو نشکن و برو

خدا رسوند ما رو به هم خودش ازم گرفت تو رو

عشق من گریه نکن راهمو به روم نبند

دیدار آخر ما به جای گریه یکم بخند

اشکاتو پاک کن تا تو رو خوب ببینم

واسه بار آخر دستاتو بگیرم

همیشه هستی تو توی قلبم

منتظرت می مونم تا دم مرگم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو