loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی زود برگرد Download New Music Ali Yasini Zood Bargard آهنگ جدید علی یاسینی بنام زود برگرد و ساده گذشتی و بعد تو من سرد شدم مردم یجور زدی نمیدونم که از کجا خوردم از

حسین بازدید : 12 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی زود برگرد

Download New Music Ali Yasini Zood Bargard

آهنگ جدید علی یاسینی بنام زود برگرد

و ساده گذشتی و بعد تو من سرد شدم مردم

یجور زدی نمیدونم که از کجا خوردم از کجا خوردم

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی زود برگرد

 

متن آهنگ زود برگرد از علی یاسینی

و ساده گذشتی و بعد تو من سرد شدم مردم

va sade gozashti o bad to man sard shodam mordam

یجور زدی نمیدونم که از کجا خوردم از کجا خوردم

yejori zadi nemidonam ke az koja khordam az koja khordam

چجوری تونستی چجوری دل تو راضی شد

chejori tonesti chejori del to razi shod

دیدی آخرش همون که خواستی شد همون که خواستی شد

didi akharesh hamon ke khasti shod hamon ke khasti shod

دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو

del bekan azam boro natars rahat bash del bekan azam boro

همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت

hamin ye baro mohkam bash del bekan azam boror zendegim hamino kam dasht

دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو

del bekan azam boro natars rahat bash del bekan azam boro

همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت

hamin ye baro mohkam bash del bekan azam boror zendegim hamino kam dasht

دل بکن ازم برو دل بکن ازم برو

del bekan azam boro del bekan azam boro

من دنیات بودم چشات روی کی بستی یادته قول دادیم که تا تهش هستیم

man donyat bodam cheshat roye ki basti yadete ghol dadim ke ta tahesh hastim

حرف دلتو هیچوقت به من نگفتی سرتو گرم میکنی که یادت نیفتی

harf deleto hichvaght be man nagofti sareto garm mikoni ke yadet nayofti

صدای رفتنت آروم آروم خوردم کرد هر جا میری برو فقط زود برگرد

sedaye raftanet arom arom khordam kard har ja miri boro faghat zod bargard

هوای منم کاش داشتی یکم من که دل بستم ولی تو دل بکن

havaye manam kash dashti yekam man ke del bastam vali to del bekan

دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو

del bekan azam boro natars rahat bash del bekan azam boro

همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت

hamin ye baro mohkam bash del bekan azam boror zendegim hamino kam dasht

دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو

del bekan azam boro natars rahat bash del bekan azam boro

همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت

hamin ye baro mohkam bash del bekan azam boror zendegim hamino kam dasht

دل بکن ازم برو دل بکن ازم برو

del bekan azam boro del bekan azam boro

ترانه آهنگ زود برگرد از علی یاسینی

صدای رفتنت آروم آروم خوردم کرد هر جا میری برو فقط زود برگرد

sedaye raftanet arom arom khordam kard har ja miri boro faghat zod bargard

هوای منم کاش داشتی یکم من که دل بستم ولی تو دل بکن

havaye manam kash dashti yekam man ke del bastam vali to del bekan

دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو

del bekan azam boro natars rahat bash del bekan azam boro

همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت

hamin ye baro mohkam bash del bekan azam boror zendegim hamino kam dasht

دل بکن ازم برو نترس راحت باش دل بکن ازم برو

del bekan azam boro natars rahat bash del bekan azam boro

همین یه بارو محکم باش دل بکن ازم برو زندگیم همینو کم داشت

hamin ye baro mohkam bash del bekan azam boror zendegim hamino kam dasht

دل بکن ازم برو دل بکن ازم برو

del bekan azam boro del bekan azam boro







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو