loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی این روزا Download New Music Ali Yasini In Rooza آهنگ جدید علی یاسینی بنام این روزا این روزا وقتی یادت میوفتم میگیره این قلبم توی خاطره هام دنبال تو میگردم خود

حسین بازدید : 2 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی این روزا

Download New Music Ali Yasini In Rooza

آهنگ جدید علی یاسینی بنام این روزا

این روزا وقتی یادت میوفتم میگیره این قلبم توی خاطره هام دنبال تو میگردم

خودت بگو نباشی میمونه چی از من با همه میجنگم

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی این روزا

 

 

متن آهنگ این روزا از علی یاسینی

این روزا وقتی یادت میوفتم میگیره این قلبم توی خاطره هام دنبال تو میگردم

in roza vaghti yadet miyoftam migire in ghalbam toye khatereham donbal to migardam

خودت بگو نباشی میمونه چی از من با همه میجنگم

khodet bego nabashi mimone chi az man ba hame mijangam

آخ نمیدونی چقدر درد میکنه این جای خالیت دست بردار بیخیال دل کندن از تو کار ما نیست

akhe nemidoni cheghadr dard mikone in jaye khalit dast bardar bikhiyal del kandan az to kar ma nist

همش رد میشی از سرم مث سایه باهامی

hamash rad mishi az saram mese saye bahami

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

هرچی که اومدم جلو تو دور شدی از من

har chi ke oumadam jolo to dor shodi az man

نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم

nemidonam kojaye raho eshtebah raftam

از اینکه از دستت بدم از اینکه تنهام کنی میترسم

az inke az dastet bedam az inke tanham koni mitarsam

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

ترانه آهنگ این روزا از علی یاسینی

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم

injori nakon ba man to ke midoni man cheghadr doset daram namard bia besazim in divoone ro ba ham

دوباره با هم … اینجوری نکن با من

dobare ba ham injori nakon ba man

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو